четвер, 16 серпня 2012 р.

Модуль 1-2. Початок навчання в дистанційному курсі

Доброго вечора всім учасникам дистанційного навчання!
Приємно бачити своїх знайомих серед учнів курсу!
Поки що труднощів не виникало, оскільки я пройшла навчання за курсом INTEL 10 версія. Тому,я надіюсь, що можна я буду користуватися своїм блогом з того курсу.
Думаю, що бізнес-ідея, щодо в'язання речей має право на існування і реалізацію, оскільки ексклюзивні речі завжди в моді. Але я не розумію поки що до кінця, чи буде присутній момент сплати податнікв, чи буде офіційно оформлено приватне підприємство???
Хотілося б дізнатися чи хотіли б ви мати в'язані речі в своєму гардеропі, а чи можливо хтось навіть хотів би навчитися в'язати на спицях? Я готова до діалогу!!

1 коментар:

  1. Так, плетені речі - завжди окраса гардеробу. А відносно реєстрації ФОП чи ПП та отримання дозвільних документів - питання авторами курсу не висвітлене, я згодна.

    ВідповістиВидалити

Обережно!!!

Обережно!!!